Klachtenprocedure

Bij Steengoedt Hypotheekadviseurs streven we naar optimale klanttevredenheid en hoogwaardige dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent. In dat geval horen we dit graag, zodat we uw klacht op een zorgvuldige en snelle manier kunnen oplossen.


Hoe kunt u een klacht indienen

U kunt uw klacht op de volgende manieren indienen:

  • Stuur uw klacht schriftelijk naar:
    Steengoedt Hypotheekadviseurs
    Het voert 9 A
    1613 KL Grootebroek
  • Verstuur uw klacht naar het volgende e-mailadres: info@steengoedt.nl
  • Neem telefonisch contact met ons op via 0228-755 381

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 2 werkdagen een bevestiging.
We streven ernaar uw klacht binnen 10 werkdagen af te handelen. Indien meer tijd nodig is, informeren we u over de voortgang.


Wat gebeurd er met uw klacht

Uw klacht wordt zorgvuldig onderzocht en geregistreerd in ons klachtenregister. We houden u op de hoogte van de uitkomst en bespreken samen een passende oplossing. Als u niet tevreden bent met onze reactie, kunt u uw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Meer informatie hierover vindt u op www.kifid.nl.

Wij nemen uw feedback serieus en gebruiken klachten om onze dienstverlening continu te verbeteren. Heeft u vragen over onze klachtenprocedure? Neem gerust contact met ons op via info@steengoedt.nl of 0228-755381.